KOMMUNIKATION 360 GRADER
Kommunikation 360 Grader
KOMMUNIKATION 360 GRADER
Kommunikation er tæt knyttet til virksomhedskulturen. Sammen danner de virksomhedens miljø og evne til at fastholde gamle og tiltrække nye talenter.
Gennemsigtig, åben og autentisk kommunikation, baseret på gensidig respekt, opbygger tillid til en virksomhed. Ledere er rollemodeller, der går foran med et godt eksempel og repræsenterer ærefulde virksomhedsværdier. Fra en stærk forbindelse til virksomhedens kerne og formål driver de strategien.
Kommunikation, der er så central, skal have stor opmærksomhed for at fungere optimalt. Human Development hjælper denne proces med en 360-graders diagnose af kommunikationen på alle organisatoriske niveauer – for enkeltpersoner, teams, afdelinger og virksomheder. Dette indebærer at se på de forskellige kommunikationslag:
· Inden i os selv – vores tankesæt, vores holdninger og tankemønstre, følelser og adfærd
· Mellem kolleger, ledere, direktører, udvalgsmedlemmer, ledere, teams, afdelinger og med kunder.
KOMMUNIKATIONSWORKSHOPS TIL MENNESKELIG UDVIKLING
- Håndtering af svære samtaler som ansættelse og afskedigelse
- Interviewteknik
- Medarbejderevalueringsdialog
- Håndtering af konflikter og stress
- Fjernledelse og teamledelse.