KOMMUNIKATION 360 GRADER

Kommunikation 360 Grader

KOMMUNIKATION 360 GRADER

Kommunikation er tæt knyttet til virksomhedskulturen. Sammen danner de virksomhedens miljø og evne til at fastholde gamle og tiltrække nye talenter.
Gennemsigtig, åben og autentisk kommunikation, baseret på gensidig respekt, opbygger tillid til en virksomhed. Ledere er rollemodeller, der går foran med et godt eksempel og repræsenterer ærefulde virksomhedsværdier. Fra en stærk forbindelse til virksomhedens kerne og formål driver de strategien.

Kommunikation, der er så central, skal have stor opmærksomhed for at fungere optimalt. Human Development hjælper denne proces med en 360-graders diagnose af kommunikationen på alle organisatoriske niveauer – for enkeltpersoner, teams, afdelinger og virksomheder. Dette indebærer at se på de forskellige kommunikationslag:

·    Inden i os selv – vores tankesæt, vores holdninger og tankemønstre, følelser og          adfærd

·    Mellem kolleger, ledere, direktører, udvalgsmedlemmer, ledere, teams, afdelinger og med kunder.

KOMMUNIKATIONSWORKSHOPS TIL MENNESKELIG UDVIKLING

 

 
  •        Håndtering af svære samtaler som ansættelse og afskedigelse
  •        Interviewteknik
  •         Medarbejderevalueringsdialog
  •         Håndtering af konflikter og stress
  •        Fjernledelse og teamledelse.

HOLISTISK KOMMUNIKATION

Vi arbejder med mindset,  kropssprog, energisk kommunikation, gestus og ansigtsudtryk, timing, stemmemodulering og rytme.

Lær mere om Human Development Global på Linked In, og Facebook.

Communication 360 degrees


Autentisk kommunikation er nøglen til at udvikle en inkluderende, levende og nærende kultur

BÆREDYGTIG STRATEGI GENNEM UDVIKLING AF MENNESKER

Start din vej til personlig vækst

Tilmeld dig Nyhedsbrev


Scroll to Top